Predstavljen je marketinški koncept razvoja turističke destinacije Bosiljevo
Predstavljen je marketinški koncept razvoja turističke destinacije Bosiljevo, koju je izradio Petar Gardijan, profesor marketinga na Veleučilištu u Šibeniku. Da bi se odgovorilo na izazove suvremenog turizma, potrebno je stvoriti pojedinačne brendove, kao što su Dvorac Frankopan, Etno selo Špehari, Jezero Dobra, zdravstveni turizam Toplica Lešće, kao i ukupan brend destinacije Bosiljevo.
Prednost naše općine se vidi u turističkom trendu povratka čistoj prirodi, domaćoj prehrani i tradicijskoj kulturi sela. Dodatni bonus je činjenica da cijeli okolni kraj obiluje povijesnim znamenitostima i zanimljivim lokalitetima, pa bi se gosti u njemu mogli zadržati dulje od jednog dana, smatra autor koncepta.
Na predstavljanju je bio i poznati fotograf, autor milenijskih fotografija Šime Strikoman, budući da je ideja o pokušaju turističkog oživljavanja Bosiljeva rođena ljetos, prilikom ulaska Hrvatske u Europsku uniju, kada je snimljena milenijska fotografija tročlane obitelji Špehar kao jedinih stanovnika istoimenog sela.
Selo Špehari, odnosno, Ivana, Damir i mali Mihovil su postali sinonim za očuvanje obiteljskog ognjišta, na rubu šume, daleko od suvremenih prometnica i civilizacije ali koji bude živa sjećanja bliske i vlastite prošlosti – kulturu života naših predaka.
Potencijala ima, plan razvoja je spreman, a sljedeći korak je pronaći novac, odnosno poduzetnike spremne investirati. Naš načelnik općine Bosiljevo Josip Kasun vjeruje da ćemo u tome biti uspješni. Sudski spor oko najma Starog grada još uvijek traje, no njegovo okončanje i vraćanje dvorca u vlasništvo općine načelnik očekuje u skoroj budućnosti. Korak naprijed prema željenom cilju trebala bi predstavljati i Strategija razvoja Bosiljeva čija je izrada također dogovorena, budući da takav dokument općina do sada nije imala.
Pred općinom Bosiljevo su brojni izazovi i samo upornim radom i dobrom organizacijom napraviti će se brojni pomaci.
Bosiljevo skriva mnoge tajne slavne prošlosti koje tek treba otkriti, da bi postalo, ponovno zvijezda, ovaj put zvijezda na turističkom nebu Hrvatske i Europe.